Søk i denne bloggen

lørdag 28. desember 2013

Årets Beste filmer i 2013


Jeg vil påpeke at her legger jeg you tube videoer av de beste filmene jeg såg i 2013. Men det betyr ikke at alle av filmene er blitt utgitt i 2013. Det er noen filmer jeg har droppet på denne lista for den står på beste filmer et annet år. Så må jeg beklage at det ikke finnes trailer av Familiebildet. Det er ikke sikkert at det blir utgitt som film heller:((( *Krise og skrik*. Hvorfor må jeg elske filmer av hele mitt hjerte som er dødsumulig å få gitt ut???. Så må jeg beklage hvis blogginnlegget ikke ser helt topp ut med lange mellomrom mellom trailerene. Alt ser bra ut når jeg skriver det, men blir noe helt annet når jeg publisere det.






 
https://www.facebook.com/Familiebildet?fref=ts

















 

 
 
 






 
 
 
 
 

Ingen kommentarer: