Søk i denne bloggen

tirsdag 17. desember 2013

Bøker på Vent - Diverse julelektyre

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

I dag er jeg litt sein ute. pga. nedetid på internett. Nettet har funket godt på mobilen, men ikke på dataen. I dag har jeg hentet to poser med bøker til jul. No er jeg ikke sikker på at jeg får lest alt til jul. Men jeg går i alle fall ikke tom for bøker og det er det viktigst.


Har også lånt meg Parfymehagen som jeg har fortalt om før i et tidligere boken på vent innlegg tidligere og den har jeg så vidt begynt å  lese. Har også kommet godt i gang med Røsten. Jeg leser et par krimbøker i året. Men den er ikke blant de beste og mest spennende ut i fra den krimmen jeg har lest. Men absolutt ei god tidtrøye når man er sliten og trøtt og trenger noe lett å lese. Har også lest billedboka Fugl. Den har fantastisk illustrasjoner, men er litt skuffet over historien.

 








 
 






1 kommentar:

Beathe sa...

En fin bunke med bøker du skal lese i julen, har kun lest to av dem(Rømlingen & Og så kom du) Ønsker deg en fin uke videre,Rita:-)