Søk i denne bloggen

tirsdag 10. desember 2013

Boken på vent - Alma Whitakers betydelige oppdagelser

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på Vent i dag er Alma Whittakers betydelige oppdagelser av Elizabeth Gilbert. Den dukket opp i postkassen for noen uker siden. Den første boka har jeg ikke lest. Men filmen likte jeg så dårlig at jeg ikke lest boka. Den andre boka har jeg også lest. Jeg husker ikke tittelen og heller ikke om jeg likte den eller ikke. Det tar jeg  som et dårlig tegn. Men jeg gir ikke opp av den grunn og har lyst å lese den nyeste boka av forfatteren=)

Kilde: http://bokelskere.no/bok/alma-whittakers-betydelige-oppdagelser/390722/

4 kommentarer:

Tine sa...

Skal si du er standhaftig, fortsetter med forfatteren selv etter et par dårlige erfaringer. Håper denne er bra da :) Ha en fin tirsdag!

Beathe sa...

De to første er jo om forfatterens liv så jeg vil tro at dette er en helt annen type bok, bok nummer to som heter "Evig din" er jo fortsettelse på Eat,love,pray. Jeg ble skuffet over filmen men boken har jeg lest to ganger så den likte jeg godt. Har denne på vent også og ser frem til denne. Ha en fin dag :-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Spis, elsk, lev er en en skikkelig fin bok synes jeg, og jeg gleder meg til å lese denne. Ble kjempeglad når den kom overraskende i postkassen. Jeg er da spent på om den faller i like god smak:) Kos deg masse med boken når det blir dens tur:)

Lenes blogg sa...

Får håpe du liker denne bedre. Lykke til!