Søk i denne bloggen

tirsdag 3. desember 2013

Boken på vent - Parfymehage av Kate Lord Brown

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Parfymehagen av Kate Lord Brown. Den venter på meg på biblioteket på Vestlandet og den skal bli Julelektyre. Jeg gleder meg sånn til å lese den<3

Kilde: http://bokelskere.no/bok/parfymehagen-roman/391825/

4 kommentarer:

Tine sa...

Denne har jeg ikke lest. Tror den er ganske ny, for jeg har sett den utstilt i butikkene. Gleder meg til å se hva du synes :)

Beathe sa...

Håper du koser deg med denne, det gjorde i hvert fall jeg. Spennende og interessant å lese om den spanske borgerkrigen og ikke minst om familie historien som blir rullet opp. Ha en fin dag,Rita:-)

Bea sa...

Ukjent bok for meg, og foreløpig er den ikke på listen over bøker-jeg-skulle-ønske-jeg-snart-rekker-å-lese ;)
Ha en fin tirsdagskveld

Lenes blogg sa...

Denne har jeg lagt merke til. Ser ut som en bok jeg kan like. Liker godt familiehemmeligheter :)