Søk i denne bloggen

søndag 1. desember 2013

En smakebit på en søndag - Før jeg forlater deg av Alexandra Bockfeldt


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her

Dagens smakebit kommer fra boka Før jeg forlater deg av Alexandra Bockfeldt. No har jeg ikke lest mange sidene av denne boka. Det som legger utgangspunkt for historien ligger litt i skjul for alt som skjer i denne boka. Det blir som smådrypp i historien. No har jeg lest bare 84 sider bare. Ellers får jeg krim feeling av boka og har allerede tenkt flere ganger dette er som en krim bok.

Dagens smakebit kommer fra side 84

Kilde: http://bokelskere.no/bok/foer-jeg-forlater-deg-roman/392636/

Det forundrer  Aurelie at i alle årene som har gått, har hjernen hennes bevart dette bildet hun så vidt så en gang, alle detaljene, som halskjedet med haitannen og vanndråpene i heleneas hår, fortsatt tydelige.

11 kommentarer:

Tine sa...

Gled deg til fortsettelsen, det blir mer spennende :) Takk for smakebiten, og ha en fin søndag!

Monika sa...

Vilket annorlunda omslag, naken kvinnokropp, London(?) och exotiska djur. Man undrar ju lite vad allt det har att göra med boken :) Tack för smakebiten!

Lotten sa...

Tack för smakbiten! Omslaget lockade inte mig direkt...

Birthe sa...

Spennende at du får krimfølelse når du leser boken. Jeg har ikke hørt om den før, så takk for smakebiten :)

bokfrossa sa...

Oj vilket speciellt omslag den här boken hade :)

astridterese sa...

Denne står i hyllen min så jeg vil gjerne høre hva du synes om den etterpå. Ønsker deg en fin søndag!

Ewa K sa...

Vet inte om jag gillar omslaget eller inte. Men det lämnar mig inte oberörd. Tack för smakbiten.

Beathe sa...

Denne boken er jeg nysgjerrig på og heldigvis står den klar i hyllen:-) ha en fin søndag, Rita:-)

CissiG sa...

Tackar för smakbiten!
Kram Cissi

Boklysten sa...

Tack för smakbiten!

Sara Pepparkaka sa...

Ha en fin adventstid, och tack för smakbiten ur en bok jag inte hört om förr!