Søk i denne bloggen

tirsdag 31. desember 2013

Godt nytt år:))


Jeg vil ønske alle et godt nytt år med en sang og et visdomsord samt hva jeg gleder meg til 2014:)).

Denne gangen kommer det også noen ord fra mine Facebook venn som skriver ufattelig bra...


Vi nærmer oss slutten på enda et år og det er nok en ny sjanse til å begynne med nye ark og fargestifter. I stedet for å tenke på hva en skal forandre, så er det bare å hoppe i det. Om det skjedde mye kjipt i året som gikk, har jeg ikke tenkt å be deg om å glemme det - men ta lærdom av det og gå videre. Vi har bare ett liv, vær deg selv på godt og ondt. Noen vil nok mislike deg for det, men de rette menneskene vil elske deg for det. Ta vare på dine egne og vær god mot andre.. Ikke bare nå når det er jul, men hele året- fordi DU er et godt menneske. Klart opp på et fjell, ikke fordi at verden skal se deg, men fordi du skal se verden. Nyt livet til det fulle og gjør 2014 til DITT år.
(Anne Kristine Ulvatn)


Jeg gleder meg til å møte nye mennesker
Jeg gleder meg til å tilbringe tid med de jeg er glad i
Jeg gleder meg til spennende og fantastisk samtaler som ikke er kommet enda
Jeg gleder meg til gleder og smil som ikke er kommet enda.
Jeg gleder til meg nye og fantastisk litteratur og film opplevelser
Jeg gleder meg til å drive med andre interesser også
Jeg gleder meg til Usa tur som er under en måned til
 Jeg gleder meg til nye og spennende utfordringer
Jeg gleder meg til nye fantastisk og spennende overraskelser som jeg ikke vet om enda.


Godt nytt år alle sammen!!!!!

 

3 kommentarer:

Tine sa...

For noen fine tanker å ta med seg inn i det nye året. Godt nyttår til deg også!

Beathe sa...

Mange fine ord der, og du har mye å glede deg til i året som kommer! Ha et riktig godt nytt år, Rita:-)

ellikken sa...

Alt godt deg ønskes for det nye året :-)