Søk i denne bloggen

onsdag 11. desember 2013

Til Lillebror...




Jeg vil bringe deg solen,
om du ble redd i mørke.
Jeg vil stoppe regnet,
om du trenger tørke.
Jeg vil fange en stjerne,
for å lyse din vei.
Vis dette var mulig, ville jeg gjort det for deg!
Jeg ville gitt deg regnbuen,
vis dagen var grå.
jeg ville stoppet tiden
så du kunne rekke å forstå.
Jeg ville funnet verdens ende,
om det var dit du ville dra.
For alt jeg ønsker
er at du skal ha det bra.<3

Dette diktet sier hva jeg ville gjort for deg for du har en stor og spesiell plass i hjertet mitt<3. Den plassen fikk du med en gang du kom til denne jord og åpnet dine øyner selv om du har vært mange søsken krangler opp igjennom årene. Den plassen forsvinner ikke før jeg forlater denne jord. Men det tror jeg ikke stemmer helt. Jeg tror nemlig at jeg blir til å leve videre etter døden. Da vil du fortsatt være noe spesielt for meg.

Du har gitt meg mange gleder og sorger opp igjennom årene. Du har alltid og vil alltid glede mitt hjerte STORT bare ved være til<3. Men du er også denne personen jeg har vært mest redd for i hele verden. Jeg har vært så redd for deg at jeg har grått, hatt diare, kvalm og nesten spydd, ikke sovet og hatt mareritt hele natten. Det har vært ganger jeg har ikke visste du var og vært overbevisst at du har gått over til en annen verden. Det er en smerte som jeg ikke klart nesten å tenke på  der og da for den var så jævlig. Jeg visste ikke om morgendagen og tiden framover skulle bli et sant helvete. Jeg har bedd til gud han kunne ta alt fra meg, men ikke deg. Det har også vært ganger jeg har trodde du har vært på ville veier. Helt jævlig det også. Det fine er at du har klart alltid å kom deg opp når du har vært på full fart vei nedover. Du har aldri falt i bunnen og blitt værende der. 10 X HURRA for det!!!!. Mamma, pappa og jeg er svært glad for det:))))))).

Vi har begge kreative hjerter og en dragning mot det kreative. Men på ulike måter. Så er vi like lite flink med å tør si i fra. Men utenom det så er vi så forskjellig som det går an å bli. Det er en grunn til at mamma sier at hun har 2 barn av ulike Sort. Men jeg vil aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vært deg foruten!!!!. Hvis jeg kunne valgt søsken helt fritt så hadde du bli valgt av meg...

Jeg kan ikke tenke meg en verden uten deg og du er noe av det kjæreste jeg har<3. Jeg er sååå ubeskrivelig glad i deg bror..<3

Ingen kommentarer: