Søk i denne bloggen

tirsdag 14. januar 2014

Boken på vent - Midnattsrosenav Lucinda Riley


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken på vent i dag er Midnattsrosen av Lucinda Riley. Jeg elsker bøkene hennes av hele mitt hjerte<3. Når ho kommer med noen nye bøker er det full jubel og jeg klarer nesten ikke å vente med å lese bøkene hennes. Derfor var det jubel i helga når boka ankom postkassa mi<3. Men har noen bøker jeg føler meg forpliktet å lese før. bl.a. bøker jeg har fjernelånt fra andre bibliotek.


Kilde: Bokkilden









8 kommentarer:

astridterese sa...

Jeg fikk også denne i posten men har ikke lest noe av henne før. Men jeg har Orkideens hemmelighet i hylla :) Ha en riktig fin dag!

Beathe sa...

Det er herlig med disse bøkene vi bare har lyst til å kaste oss over når vi får de inn dørene. Denne ser jeg også frem til å lese, og jeg har ikke lest noe av henne før. Ha en fin dag, Rita:-)

Berit sa...

He-he! Jeg kjenner igjen det der med å føle seg forplikta til å lese bøker man har lånt via fjernlån. Jeg har (Fy og skam!) ei liggende her som skulle vært levert tilbake den 7 januar.Gjorde meg ferdig med den i dag, så nå kan jeg heldigvis gå til biblioteket med rett rygg igjen ;o)
Jeg har ikke lest noen av bøkene fra denne forfatteren, men jeg vet det er mange som gleder seg til å lese denne!
Kos deg med boka!

Lenes blogg sa...

Denne har jeg veldig lyst å lese. Har lest lavendelhagen og likte den godt. Orkideens hemmelighet og jenta på klippen står på vent i bokhylla

Tine sa...

Denne har jeg også i hyllen min, og gleder meg til å ta fatt på den. Heldige oss! :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Hehe, vi gleder oss visst til å lese samme bok idag:)Men i motsetning til deg har jeg enda ikke lest noe av forfatteren. Men jeg tenkte jeg skulle begynne med denne, for den virker som den kan falle i smak. Blir spennende å stifte et bekjentskap med forfatteren. Liker jeg henne, skal jeg helt klart kaste meg over flere av bøkene hennes. Kos deg med boken!:)

ellikken sa...

Har lest de tre foregående. Dessverre nådde jeg det uunngåelige metningspunkt etter Lavendelhagen.

Lena sa...

Jeg har også lest de tre foregående, og har akkurat begynt på "Midnattsrosen". Det er litt sånn "guilty pleasure" for min del. Ren underholdning mellom andre bøker. Den første var forutsigbar, men grei ellers. Det toppet seg med horrible "Jenta på klippen", men jeg synes faktisk "Lavendelhagen" var bedre. Det får vise seg om denne holder stand. Klisjeer er det nok i fleng, men det skal jeg nok klare.