Søk i denne bloggen

søndag 26. januar 2014

En smakebit på en søndag - Midnattrosen av Lucinda Riley


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her

Dette blir den siste smakebiten på noen uker siden jeg reiser til Usa i Morra (egentlig i dag) formiddag.... *WEEEEE og SOMMERFUGLER I MAGEN*<3. Men kommer tilbake en gang ut i Februar så da blir jeg til å delta på En smakebit på en søndag igjen.

Når man skal ut å reise så må man jo ha med seg litteratur, ihvertfall jeg... Jeg skal ta med meg Midnattsrosen av Lucinda Riley med meg på Usa turen. Selv om boka er klisjefull og forutsigbar ( nesten som man vet på forhånd hvordan boka er bygget opp) så bergtar Lucinda Riley meg nok en gang og jeg har problemer med å legge den i fra meg<3. Samtidig som den suger deg så hardt inn i boka at det blir nesten "friminutt" fra livet når man leser det... Herlig<3

Dagens smakebit kommer fra side 128


Før jeg reiste fra Jaipur, hadde jeg lest alt jeg kunne om den fjerntliggende provinsen der Indira bodde. Det er vanskelig for noen som aldri har vært i India, å forestille seg seg at ett land kan romme så utrolig mange klimaer og landskaper. India er kontrastenesland, og hver enkelt stat inneholderen myriade av ulike kulturer, språk og mennesker. Selv om vi som regel blir klumpet sammen til ett land, er alt ved den store nasjonenvår dramatisk og variert.


15 kommentarer:

Monika sa...

Spännande att läsa om andra kulturer. Och spännande med en USA-resa :)

Tine sa...

Denne har jeg på lur også, nå gleder meg meg enda mer til å lese den. God tur til USA!! (Heldiggrisen!!!)

Lenes blogg sa...

Jeg står på venteliste på lydbokutgaven på biblioteket. Er straks ferdig med å høre på Orkideens hemmelighet og har og hørt på lavendelhagen :)

Tine sa...

God tur til USA din heldiggris! Denne har jeg i hyllen min, og skal straks leses, nå gleder jeg meg :)

Beathe sa...

Denne ser jeg frem til å lese. ha en riktig god tur til USA, Rita :-) Kos deg masse:-)

Anette sa...

Flott smakebit, og riktig god tur :)

Sara Pepparkaka sa...

Jag önskar dig trevlig resa! Det låter som ett fint äventyr!

astridterese sa...

Denne ligger i hylle min og. Riktig god tur! :-)

Ewa K sa...

Tack för en tilltalande smakbit. Ha en trevlig resa!

Amanda sa...

Denne har jeg veldig lyst til å lese :) God tur til USA! Du kommer sikkert til å kose deg masse!

Marika sa...

Det låter som en sån bok som man längtar efter att läsa ibland. Tack för tipset och ha det fint på resan!

Elin sa...

Fin smakebit :) Denne boka har jeg lyst til å lese, har likt de andre bøkene denne forfatteren har skrevet. Ha en god tur :)

mariellenerder sa...

Fin smakebit - kos deg på tur!:)

Lotten sa...

Åh! Trevlig resa, låter underbart Tack för smakbiten, jag är alltid intresserad av sådant som har med Indien att göra.

Tone sa...

God tur til USA, kos deg masse!
Rileys bøker har jeg hørt så utrolig mye om, men jeg har ennå ikke somlet meg til å prøvesmake på en... Kanskje blir 2014 året for dét... ;)