Søk i denne bloggen

søndag 5. januar 2014

En smakebit på en søndag - Vinterhjerter av Diverse forfattere


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Først av alt Godt nytt år til dere alle og håper dere får mange gode leseropplvelser.

Dagens smakebit kommer fra novellesamlingen Vinterhjerter av diverse forfattere. Denne novellesamlingen kjøpte jeg på Gardemoen i dag. No har jeg ikke lest så mange av novellene siden de er så lange. Men synest de er litt varierende.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/vinterhjerter-noveller/401527/

12 kommentarer:

Tine sa...

Denne tror jeg at jeg vil prøve meg på i vinter. Har lest to jule-novellesamlinger, men denne er ikke så julete, så da går det i januar og. Takk for tipset, og ha en fin søndag!

Monika sa...

Många intressanta författare där.

Lenes blogg sa...

Denne hadde jeg tenkt å lese i julen, men den står fremdeles på vent i bokhylla

Mandelhjärta sa...

Godt nytt år til deg også!
Takk for boktipset! Her var det flere interessante forfattere... ;)
God søndag!

Beathe sa...

Denne har jeg ikke fått kjøpt meg enda, så kanskje jeg skal titte litt etter den neste gang jeg handler. Ha en fin søndag :-)

Birthe sa...

Godt nytt år til deg :)
Fin novellesamling du leser, den kan jeg tenke meg å se nærmere på så takk for tips!

lesehestenblogg sa...

Godt nyttår til deg også! Dette er en av novellesamlingene jeg tenker at jeg skal lese i år :)

aariho sa...

Fin reisebok, ser det ut som. Passer meg sikkert når jeg skal reise til sydlige strøk i midten av januar. Er midt inne i Aschehougs julenoveller nå. Litt seint ute,

Ewa K sa...

Jag läser inte så ofta novellsamlingar. Men tack för den fina smakbiten och god fortsättning på 2014.

Gråbekka`s Blogger sa...

Spennende samling av forfattere:) Ikke dum bok å ha med når man er ute å reiser kan jeg se for meg. Ha en herlig søndag videre!

Lotten sa...

Flera intressanta författare i den listan! Tack för tipset.

Pia H sa...

Noveller skulle jeg gjerne vært flinkere til å lese, og denne så jo veldig fin ut! Er det jeg som er blind ... eller var det ingen smakebit der? Hehe :-P
Ha en glad dag!
Pia