Søk i denne bloggen

fredag 10. januar 2014

Til Vanja, Marianne og Janne...



Men venner som blir når andre går,
Som gir deg sin støtte, som tror og forstår
Det er venner du skal ta vare på
(Kaptein Sabeltann - venner)

Noen ganger glemmer jeg hvor fantastisk gode venner jeg har... Jeg har faktisk venner som står bak meg som både støtter, tror og forstår. Men som også heier, som alltid er der og som man kan dele alt med. Det på  den største og varmeste solskinnsdagen til den mørkeste dagen og natt...DOKKE er som lys og sol som varmer når det er både lyst og mørkt... DOKKE  gjør at jeg kan smile, danse og være takknemlig gjennom regn, tåke og tunneler....

Dokke bor langt unna meg fysisk, men bor nært i hjertet mitt. Sporene av dere i hjertet mitt er av stein<3.
Jeg har såååå mye takke dere for at det blir takk for alt... Jeg er sååå superduperglad i dokke og betyr like masse, dere tre fantastiske fine<3

Husk!! Jeg går gjennom ild og vann for dere og litt til:)

Ingen kommentarer: