Søk i denne bloggen

tirsdag 18. februar 2014

Boken på vent - Kunsten å være den man er av Jan Philipp Sendker


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Jeg er tilbake fra det store utland. Jeg har hatt en fantastisk fin tur til Usa<3. Men det var også godt å komme tilbake til Norge også. Jeg skal skrive et reisebrev senere. 

Men no over til boken på vent. I dag er boken Kunsten å være den man er av Jan Philipp Sendker. Jeg har lest og likt (men, ikke elsket) den første boka av forfatteren som heter Kunsten å høre hjerteslag. Jammen, dukket den frittstående oppfølgeren opp i postkassa mi. Jeg har tenkt å lese den, men det tar nok en stund. 

Kilde: www.bokelskere.no

6 kommentarer:

Tine sa...

Jeg har lest flotte omtaler om denne boken, så du har noe å glede deg til. Selv bestilte jeg den første boken hans på biblioteket, og begynner med den :)

Berit sa...

Både denne og oppfølgeren er utrolig nydelige bøker- gled deg!

Anette sa...

Åh, så heldig du er! USA-reise er jo bare drømmen :) Boken din på vent står i min bokhylle også, og blir nok lest etter hvert. Klem fra Anette :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Litt morsomt at vi har samme bok på vent! Har da ikke lest første boken, men skal det etterhvert. Håper de begge vil falle i smak:) USA tur høres jo topp ut, venter i spenning på reisebrevet!:)Blir interessant å lese, har enda ikke tatt turen den veien. Men har lyst en gang:) Kos deg hjemme!

astridterese sa...

Den tror jeg akkurat jeg fikk i posten. Så forsåvidt er den på vent hos meg og :-) Håper du har en fin tirsdag!

Beathe sa...

Gleder meg veldig til å lese reisebrevet ditt! Denne boken skal jeg leser snart jeg også, likte den første boken veldig godt. Ha en fin dag videre, Rita:-)