Søk i denne bloggen

tirsdag 18. mars 2014

Bøkene på vent - Bøker kjøpt hos Bokklubben


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Jeg har vært veldig flink til å stå over salg for en periode, men har gått på en smell i det siste for å si det sånn. Jeg har ikke bare handlet på mammut salg, men også på Bokklubben sitt gigantsalg.

Her er bøkene jeg kjøpte meg:






Kilde til bildene er Bokelskere

6 kommentarer:

Tine sa...

Margaret Skjelbred er en favoritt hos meg, men denne her har jeg ikke lest, må sjekkes opp. Ellers har jeg lest Sluk, så den kan du glede deg til :) Ha en fin tirsdag!

Beathe sa...

Flotte bøker du har på vent, kos deg med bøkene når du kommer så langt. Ønsker deg en fin tirsdag, Rita:-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Herlig med nye bøker! Fin bunke du har skaffet deg. Må innrømme jeg har Sluk liggende i bokhyllen min, og jeg har gledet meg lenge til å lese den, men venter til jeg kommer i Lars Saabye Christensen humør, for jeg skal kose meg med boken.Tror den er bra, fikk jo mye skryt når den kom ut! Kos deg med ny bunken!

Rufsetufsa sa...

Ukjente bøker for min del bortsett fra Mors bok som jeg har ulest i hylla. Spent på hva du syns om den. Kanskje du får til å inspirere meg til å lese den?:)

Amanda sa...

Ser ut som om du har fått deg en bra fangst! jeg skulle egentlig heller ikke handle på salg, men det ble litt bøker likevel :P

Jeg har mange bøker av Lars Saabye Christensen, men har ikke lest noen av dem enda. Men jeg hører de er veldig bra!

Lenes blogg sa...

Det er lett å la seg friste med salg. Jeg har ikke lest noen av disse