Søk i denne bloggen

tirsdag 4. mars 2014

Bøker på vent - Mammutbøker


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her


Jeg har vært sååå flink når det var Mammut salg (ihvertfall i begynnelsen), ikke var jeg i en bokhandel eller såg i mammutkatatalog. Men neste siste dag med Mammut salg var jeg i en bokhandel og tok meg med en mammut katalog. Dermed var det gjort, jeg klarte ikke motstå mammutsalget. Jeg bestilte i hui og hast på nettet 7 bøker. No gleder jeg meg til å få bøkene i huset<3. Så prøver jeg å ignorere at jeg ikke egentlig har plass til flere bøker *kremt* og at lommeboka ikke er overlykkelig for kjøpet;).

Disse bøkene ble kjøpt på mammutsalget:










Bildene er kopiert fra Bokkilden

5 kommentarer:

Beathe sa...

jeg har vært veldig flink og kun kjøpt to bøker på mammutsalget! Jeg har lest de to nederste bøkene og de kan du se frem til å lese.
Ønsker deg en fin dag,Rita!

lesehestenblogg sa...

Mange kjekke bøker du fikk tak i der :) Jeg klarte faktisk å holde meg helt borte fra Mammutsalget jeg *stolt* ;)

Anette sa...

En Mammutsmell er ikke den verste smellen man kan gå på :) Kos deg med bøkene!!

Ellengry sa...

Mange gode bokskatter du har sikret deg der! Kos deg! Og ha en fin tirsdag.

Lenes blogg sa...

Jeg kjøpte kun en bok og to lydbøker. Prøver å ikke shoppe så mye selv om bokhylla mi hadde trengt noe nytt