Søk i denne bloggen

tirsdag 25. mars 2014

Bok på vent - Usynlige hender av Stig Sæterbakken


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent er Usynlige hender av avdøde Stig Sæterbakken. Jeg har lest flere sitater fra bøkene hans på bokelskere. Jo mer jeg leser de, jo mer får jeg lyst å lese bøkene hans. Han har et magisk språk som åpner en ny verden for meg<3. Når jeg såg at lydbøker av han var på salg var jeg snar til å bestille de. Men jeg var litt for seint ute og flere av de var utsolgt. Men ei fikk jeg i alle fall tak i og det var Usynlige hender.



6 kommentarer:

astridterese sa...

Jeg har også lyst til å lese Stig Sæterbakken. Jeg har hatt boken Gjennom natten på leselisten min en stund, men denne så også fin ut. Ønsker deg en fin tirsdag!

Beathe sa...

Har ikke lest noe av denne forfatteren, men det kunne jeg absolutt tenkt meg. Tusen takk for boktips!

Lenes blogg sa...

Jeg har ikke lest noe av han, så takk for tipset!

aariho sa...

Sæterbakken er bra, og denne likte jeg. Snrev om den på bloggen min sist høst.

Aina sa...

Sæterbakken ønskjer eg også å lese snart. God fornøyelse :-)

piaskulturkrok.com sa...

Har aldri hørt om Sæterbakken en gang, men når du skriver at sitater fra ham har gitt deg lyst til å lese bøkene hans, da blir jeg nysgjerrig! Håper på en fin omtale av boka hos deg snart ��