Søk i denne bloggen

søndag 9. mars 2014

En smakebit på en søndag - Brevene fra Øya av Jessica Brockmole

Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her

Dagens smakebit kommer fra boka Brevene fra Øya. Jeg har ikke lest den, men den står som den neste på lista når jeg er ferdig med den boka jeg holder på med.

Dagens smakebit kommer fra side 7

Kjære fru Dunn, 
Jeg håper de ikke synes det er freidig av meg, men jeg ville gjerne skrive til dem og uttrykke min begeistring for deres bok fra et ørnerede. Det skal innrømmes jeg ikke har for vane å lese dikt. Jeg er nok oftere å se med en fillete utgave av Huck Finn eller andre historier om flukt og fare. Men et eller annet i diktene deres berørte meg mer enn noe har gjort på år og dag. 

9 kommentarer:

Ewa K sa...

Tack för din smakbit. Åh, det finns så mycket att läsa. Ha en fin söndag!

Monika sa...

Är den i brevform då? Jag har så svårt för den typen av böcker. Tror jag. Det var ett tag sedan :)

aariho sa...

Høres interessant ut! Fin snakebit. Og nyt en fin søndag, uansett hvor du befinner deg og hva du gjør!

Tine sa...

Da har du en liten godbit å se frem til, jeg likte boken veldig godt, selv om jeg ikke er spesielt glad i bøker i brevform. Ha en super søndag!

Beathe sa...

Denne boken likte jeg godt, tusen takk for smakebiten :-)Ha en fin søndag,Rita:-)

Sara Pepparkaka sa...

Det låter som en bra bok.

Helena sa...

Helt ny författare och titel för mig... Tack för smakbiten :)

Boktjuven Ingerun sa...

En brevroman, lite ovanligt. Tack för smakebiten.

Siri sa...

Denne boken har jeg faktisk lest! Jeg er ikke noe særlig glad i bøker som inneholder en del brev, og tenkte derfor at jeg aldri kom til å like en BREVROMAN- men jeg likte den overraskende godt :)

- Siri