Søk i denne bloggen

tirsdag 22. april 2014

Bøker på vent - Hva skjedde med Esme Lennox? av Maggie O` Farrell og Gule krokus om våren av Laila Ibrahim


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Når jeg var innom matbutikken var det noen bøker som jeg ikke klarte å styre unna og som ble altfor fristende. Det var Hva skjedde med Esme Lennox? av Maggie O` Farrell og Gule krokus om våren av Laila Ibrahim.





3 kommentarer:

Beathe sa...

Den øverste har jeg lest og den både likte jeg og ikke,deler av den var bra! Den nederste må jeg sjekke om står på listen min eller ikke.
Kos deg med bøkene når det blir deres tur til å bli lest! Ha en fin kveld,Rita:-)

Lenes blogg sa...

Jeg får stadig med meg noen bøker hjem fra matbutikken. Ikke lest noen av disse, men har lagt merke til den første :)

aariho sa...

Spennede bøker. "Hva skjedde med Esme Lennox" er skikkelig bra. Etter å ha lest "Hva skjedde med Amy" der også navnet Esme er med, ble det nå naturlig å sammenligne disse bøkene, og da er boka om Esme Lennox så absolutt den beste. Gled deg til den.