Søk i denne bloggen

tirsdag 15. april 2014

Bøker på vent - påskelitteratur 2014


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Jeg skal selvfølgelig lese litteratur i påsken. Men har planer om å priotere litt andre hobby ting foran denne påsken. Jeg er i full sving med et velkommen til verden broderi som det haster med å bli ferdig med siden den som skal ha gaven blir 4 måneder i dag. Men litt lesing skal det bli uansett. Jeg er halvveis i biografien Mot min Vilje, Oppklaring av et politisk liv av Per Sandberg. Nå skal det sies at Frp er det partiet som står aller lengst unna politisk og at Per Sandberg er en politiker jeg storsett blir ufattelig provosert av ( vel og merke hans politiske meninger). Men synest det er gøy å lese om han og ting jeg kan bli provosert av). Den neste boka som står på leselista Den lange, hvite skyens  Land av Sarah Lark. Jeg har lenge hatt store planer om å lese denne boka. Men det er alltid kommet noe i veien som har gjort at jeg måtte ha priotert den bort flere ganger.



Kilde til bildene er Bokkilden

3 kommentarer:

Lenes blogg sa...

Den lange, hvite skyens Land av Sarah Lark har jeg lagt merke til, og kommer sikkert til å lese en dag. Ha en fin påske!

Beathe sa...

Sandberg boken er jeg usikker på om jeg kommer til å lese men den andre boken skal jeg ta fatt på igjen snart. Ha en riktig god påske!

Anita Ness sa...

Jeg har også Sanbergboka på vent, og som deg liker jeg ikke partier særlig godt, men jeg synes det er interessant å lese om spesiell personer og fenomenet FRP:. God påske.:)