Søk i denne bloggen

tirsdag 29. april 2014

Boken på vent - Anja + Gro = Mio


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her


Jeg holder på med de siste sidene i boka Sanger til Willow Frost av Jamie Ford. Neste bok som jeg skal lese er Anja + Gro = Mio. I denne boka forteller de om det å være medmødre og det å ikke være en tradisjonell A4 famillie og utfordringene med det. Jeg gleder meg sånn til å lese denne boken...


4 kommentarer:

astridterese sa...

Jeg er absolutt ikke flink til å lese biografier. Men ellers ser jo dette ut som en fin bk :-) Ønsker deg en fin dag!

piaskulturkrok.com sa...

Denne boka har jeg nettopp lest om, og jeg tror du har en veldig fin leseopplevelse i vente :-)
Ønsker deg en glitrende glad dag :-)

aariho sa...

En koselig bok, ser det ut til. Og aktuell.

Beathe sa...

Jeg også har lest om denne boken et sted,husker ikke hvor. Tror jeg må titte litt nærmere på denne. Ha en fin ettermiddag,Rita:-)