Søk i denne bloggen

tirsdag 1. april 2014

Boken på vent - The summer house av Santa Montefiore


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken på vent i dag er The summer House av Santa Montefiore. Lese på engelsk fobien er begynt å avta siden jeg har kjøpt to engelsk bøker på orginalspråk de siste dagene. Denne boka er VELDIG i min gate og virker lettlest<3.


6 kommentarer:

Ellikken sa...

Jeg har angst for slike cover, men det hindrer meg ikke i å kommentere... ;-) GRATULERER!!!! :-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Må også si det går bra å lese engelsk, så lenge man velger de riktige bøkene. Selv leser jeg oftest ungdomsbøker på engelsk, men denne virket både veldig koselig og lettlest. Håper å få høre mer om den etterhvert. Kos deg med boken!:)

astridterese sa...

Det hørtes ut som en fin bok. Ønsker deg en fin dag!

aariho sa...

Når jeg ser coveret tror jeg at jeg har lest den. Men neida! Hvorfor ser alle bøker likedan ut? Bare ta en titt på populærbøkene de siste åra: Jente på vei ut eller inn i naturen, vakre farger. Har lest mange av dem!

Lenes blogg sa...

Jeg liker best å lese på norsk, og er litt dårlig på å utfordre meg selv til å lese på engelsk

Beathe sa...

Denne hadde jeg nok ikke gått forbi i en bokhandle uten å legge merke til den, jeg liker slike cover. Så bra at du leser på engelsk,har litt fobi mot det jeg også,og kunne tenkt meg å kommet over det. Ha en fin kveld,Rita:-)