Søk i denne bloggen

søndag 25. mai 2014

En smakebit på søndag - Lengslenes labyrint av María Dueñas

Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Det er jammen lenge siden jeg har vært med på denne utfordringen og det er det flere grunner til. Men no er jeg klar for en ny smakebit igjen:)

Dagens smakebit kommer fra Lengslenes labyrint av María Dueñas. Jeg er ikke kommet så langt i boka. Men boka virker veldig spennende, selv om jeg er overrasket at boka er ganske lettlest.

Dagens smakebit kommer fra 41.

Oppgaven måtte gripes an fra en annen posisjon, med en annen holdning, menneskelig og nær; jeg måtte finne den personen som skjulte seg bak ordene. Arbeidsoppgaven var å gjenvinne et menneskets minne. Et glemt menneskes begravde minne. 



9 kommentarer:

Monika sa...

Spännande uppgift. Tack för smakebiten!

Tine sa...

Jeg har lest Syersken fra Madrid og ga den en 5`er, så jeg tipper du har en fin leseopplevelse foran deg. Takk for fin smakebit, denne har jeg også lyst å lese. Ønsker deg en fin søndag, kjekt å se deg igjen her inne :)

Beathe sa...

Takk for at du minte meg på denne boken,Rita! og takk for smakebiten. Ha en fin dag!

Lenes blogg sa...

Takk for smakebiten og ha en fin søndag :)

astridterese sa...

En fin smakebit. Det var en bok jeg ikke har hørt om, så en må jeg se etter :-) Ha en riktig fin søndag!

Anette sa...

Flott smakebit :)

johannasdeckarhorna sa...

Jag har läst Tiden där emellan som handlade om sömmerskan Sira på svenska, och tyckte mycket om den boken. Så den här kommer jag säkert också att läsa! Tack för smakprovet :)

Lotten sa...

Tack för smakbiten. Alltid intressant med nya författare.

Sara Pepparkaka sa...

Alltid trevligt när det går lättare att läsa en bok än man föreställt sig!