Søk i denne bloggen

lørdag 3. mai 2014

Til min engle tante Rita på 50 årsdagen...


De som gikk ut av denne verdenen nesten med en gang de kom inn i den fortjener å bli husket på. I dag for 50 år kom min tante, navn søster og en høyt elsket datter og søster til verden. En av de vakreste og ei dokke er hun blitt beskrevet<3. Men 12 dager etter du kom inn i verden så forlat du verden, og dine foreldre og søsken satt igjen med en stor sorg. Sorgen er blitt i dag en gammel sorg og den lever fortsatt i dag. Du satt spor i stein i hjertet til dem som elsket deg  ubetinget og derfor er du en del av livet til de som aldri fikk sett deg eller bli kjent deg. Du var en pitteliten stund på jorden, men forandret din familie for evig tid på en god måte<3


En dag skal vi treffes for første gang i himmelen og da skal vi være sammen for evig og alltid. Jeg gleder meg å se deg og bli kjent med deg, verdens fineste lille engel Tante Rita<3. Jeg er så stolt, så stolt for at jeg var så heldig å bære ditt navn....

I dag håper jeg at du har en kjempefest i himmelen til ære for deg<3. I år får du også en av din nærmeste familie som gjest i din bursdag, nemlig mormor.

Gratulere så masse med 50 års  dagen verdens beste engle tante og min navne søster, Tante Rita:))))).



Ingen kommentarer: