Søk i denne bloggen

tirsdag 3. juni 2014

Bøkene på vent - sommerlektyre 2014

Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Jeg har ikke planlagt hva jeg skal lese i sommer. Men allikevel er det 2 bøker som jeg sikler etter og som jeg vurderer STERKT å kjøpe selv om de er på fullpris. Foreløpig står de på reservasjonslista på biblioteket.

Bøkene er:




5 kommentarer:

astridterese sa...

Det så ut som flotte sommerbøker!
Jeg tror nok kanskje jeg hadde valgt å låne dem på biblioteket istedenfor å kjøpe dem :-) Ønsker deg en fin sommerdag!

Beathe sa...

Den ene boken venter jeg på og den andre kunne jeg tenkt meg å kjøpe, det virker som en skikkelig sommerbok! Fine bøker du har på vent, Rita :-)

aariho sa...

Det er Beathe som har Boken på vent, du har sikkert bare "blingset" litt.
Bøkene du skal lese er nok fine sommerbøker. Jeg har heller ikke hatt tid til å tenke over sommerens lektyre, må ha litt tid på meg. Sommeren kom så brått i år!

Lenes blogg sa...

Den første står på leselisten min

Gråbekka`s Blogger sa...

Når sypressene visker virker veldig bra, tror jeg må legge den av på biblioteket, så jeg også får lest den etterhvert:) Ser ut som skikkelig sommerlektyrie. Har selv ikke lagt noen planer for hva jeg skal lese fremover, men skal lese noe av Wassmo iløpet av sommeren, det er helt sikkert. Kos deg!