Søk i denne bloggen

tirsdag 10. juni 2014

Bøker på vent - Karitas av Kristín Marja Baldursdòttir og Marco effekten av Jussi Adler Olsen

Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Bøkene jeg har på vent i dag er Karitas av Kristín Marja Baldursdòttir og Marco effekten av Jussi Adler Olsen som jeg har kjøpt på bestselgersalg. Karitas har jeg blitt nysgjerrig på etter flere positive bokomtaler og Jussi Adler Olsen sine bøker har kjempespennende baksidetekster.Så hjelper det på med rosende bokomtaler.




7 kommentarer:

astridterese sa...

Det var to bøker jeg faktisk har lest :-) Jeg liker Jussi Adler Olsen så jeg har lest alle bøkene hans. Og Karitas tok jeg med meg hjem fra jobb fordi det var så mange lånere som snakket fint om den :-) Ønsker deg en fin dag!

aariho sa...

Gled deg til Karitasbøkene! Jeg elsker dem.Sammenligner forfatteren litt med Herbjørg Wassmo. Og Marcoeffekten er en bra krim, så her har du mye å se fram til!

aariho sa...

Gled deg til Karitasbøkene! Jeg elsker dem.Sammenligner forfatteren litt med Herbjørg Wassmo. Og Marcoeffekten er en bra krim, så her har du mye å se fram til!

Beathe sa...

Har begge disse bøkene på vent jeg også, og får vel lese de en eller annen gang. Ønsker deg en fin dag, Rita :-)

Lenes blogg sa...

Marco effekten står på vent i bokhylla sammen med noen fler av forfatteren. Har kun lest kvinnen i buret. Karitas kunne jeg godt tenke meg å lese

Gråbekka`s Blogger sa...

Jeg blir veldig mye minnet på bøker jeg har hatt lenge på leselisten min i dag og Karitas er også en av de. Jussi Adler Olsen har jeg bare lest kvinnen i buret og den var helt fantastisk synes jeg. Fæl og spennende på samme tid. Gleder meg å lese meg fremover til denne boken, han skuffer sikkert ikke med resten av bøkene heller, tenker jeg:) Kos deg!:)

Birthe sa...

Virker som gode bøker, hver på sin måte :)