Søk i denne bloggen

tirsdag 24. juni 2014

Boken på vent - Somrenes bok av Emylia Hall


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Boken på vent i dag er somrenes bok av Emylia Hall. Jeg falt helt pladask for forsiden på boka<3. Dessuten virket boka super spennende. Men tviler om jeg får lest den i sommer. Har både andre bøker og interesser på tapeten i sommer.



5 kommentarer:

Lenes blogg sa...

Denne så jeg Beathe skrev om i dag også. Noterte den ned. Ha en fin tirsdag

Beathe sa...

Coveret var helt nydelig og det er nesten litt dumt at jeg kjøpte Ebok av denne, men uansett så gleder jeg meg til å lese denne. Ha en fin dag :-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Så denne boken ifjor og hadde lyst å lese den, ble da ikke noe av. Har da fått et ganske annet omslag, så det tok litt før jeg kobla de sammen. Høres da ut som en skikkelig sommer bok :)Ha en fin dag!:)

astridterese sa...

Den så virkelig ut som en skikkelig sommerbok! Kos deg med den og ha en fin tirsdag!

Sånt som jeg liker sa...

Fint omslag! Klassisk sommerlektyre?