Søk i denne bloggen

søndag 15. juni 2014

En smakebit på en søndag - Sommerpaviljongen av Santa Montefiore

Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her

Det har ikke blitt så mye lesing i det siste. Jeg har blitt bitt av slektsforsker basillen. Har funnet et nettsted med slekter der jeg kommer fra. Et farlig sted for en som er i overkant interessert i slektsgranskning og har halve slekta (farssiden) ;).

Dagens smakebit kommer fra Sommerpaviljongen av Santa Montefiore. Jeg klarte ikke å la være å kjøpe den på full pris siden den er VELDIG typisk min bok<3. Jeg kom meg godt inn i den før slektsforsker basillen tok meg. Ei fin bok, men bergtar meg ikke like mye som Lucinda Riley sin bøker som er i samme gate.

Smakebiten kommer fra side 178


Hun dro den øverste skuffen fra skapet til skapet og satte den ned på teppet. Den var bredfull av papirer, fotografier, jaktkort og reisedokumenter. En etter en løftet de to kvinnene innholdet ut av skuffen. Begge var redde for hva de kunne finne. Hvis han hadde vært i stand til å holde Phaedra hemmelig, hva annet kunne ha holdt skjult?

8 kommentarer:

Mandelhjärta sa...

Slektsforskning er spennende - og det tar tid! ;)
Boken ser interessant ut, og særlig smakebiten! Takk for boktips, som ser ut å være en bok jeg skulle like. Riley har jeg dog ikke lest...
God søndag til deg! :)

Monika sa...

En smakebit som ger mersmak :)

astridterese sa...

Slektsforskning er veldig gøy. Vi (søstrene mine og jeg) har holdt på med det en stund og liker det veldig godt :-) Ønsker deg en fin søndag!

Helena sa...

Spännande med släktforskning :)

kajsasbokblogg sa...

Det här verkar vara en bra sommarbok! Tack för smakbiten.

Boklysten sa...

Släktforskning skulle vara kul att hålla på med. Tack för smakbiten!

Ewa K sa...

Jag gillar också släktforskning, men det är tidskrävande. Tack för smakbiten.

Ann sa...

En utrolig dårlig skrevet bok. At forfatter blir sammenlignet med Lucinda Riley er ufattelig.Historien er helt grei nok lesing,men det fjaset innimellom var for dumt.