Søk i denne bloggen

tirsdag 5. august 2014

Boken på vent - Den tapte historien av Kim Fay


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Som i fjor tar jeg meg sommerferie når alle er nesten ferdig med sin sommerferie. Så fra neste uke tar jeg meg sommerferie, selv om den blir bare på 2 uker. Jeg skal hjem på Vestlandet og heim til "gokk" (øya mi) som ligger utenfor Norge`s vestligst by Florø. Det fine med små folkebibliotek er at de ikke har milevis med venteliste på bøker som storbyene har på enkelte bøker. Utrolig nok har de også noen ganger bøker som ikke folkebibliotekene i Storbyene har.

Jeg har lenge tenkt å lese Den tapte historien av Kim Fay. Men biblioteket i Tromsø har ikke kjøpt den inn en gang:O. Så gleden var stor når jeg fant ut Folkebiblioteket i Florø har den. Så no ligger den og venter på meg på Vestlandet. Jeg gleder meg til å lese den<3



6 kommentarer:

aariho sa...

Fint å ha en godbit som ligger og venter! Ja, finner mye spennende på det lille biblioteket her også, og så bestiller de alt jeg ønsker meg. Fikk akkurat sms om at et par bøker ligger der nå. Ha en god sommerferie i Florø!

aariho sa...

Fint å ha en godbit som ligger og venter! Ja, finner mye spennende på det lille biblioteket her også, og så bestiller de alt jeg ønsker meg. Fikk akkurat sms om at et par bøker ligger der nå. Ha en god sommerferie i Florø!

astridterese sa...

Det så ut som en fin bok :-) Ha en riktig fin ferie!

Beathe sa...

Jeg likte denne veldig godt så jeg sier GLED DEG. Ellers så må du ha en fin ferie så håper jeg at vi på vestlandet klarer å ordne det slik at det blir fint vær når du kommer.

Birthe sa...

Så bra at Folkebiblioteket hadde boken, spesielt siden du lenge har tenkt å lese den. God ferie :)

Lenes blogg sa...

Denne står på leselisten min, så den skal leses en dagen