Søk i denne bloggen

tirsdag 12. august 2014

Boken på vent - Seks år av Harlan Coben


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken på vent i dag er Seks år av Harlan Coben. Har ikke lest noe av denne forfatteren, men har allikevel siklet etter bøkene hans i lang tid<3. De virker ufattelig spennende... Så eg er egentlig glad for at jeg glemt å avbestille denne boka og jeg klarte ikke å sende denne tilbake...



4 kommentarer:

Beathe sa...

Jeg har en bok av forfatteren liggende jeg også, men det har ikke blitt til at jeg har lest den enda.Dette er vel den nyeste, er det ikke? Blir spennende å høre om den faller i smak da. Ha en fin dag, Rita:-)

astridterese sa...

Harland Coben skriver fine bøker. Vi har hørt på dem på lydbok i bilen og det passer de veldig godt til :-) Ønsker deg en fin tirsdag!

Tine sa...

Jeg har lest mye av denne forfatteren og liker ham godt. Seks år leste jeg i sommer, du har noe å glede deg til!

May Brit sa...

Hei,
jeg har hørt mange av Cobens bøker på lydbok det siste året. Egner seg veldig:) Litt tilfeldig at jeg har hørt så mange. Bruker Ordflyt-appen, og er egentlig ikke så mange bøker der inne som jeg finner så interessant. Men har fått sansen for Coben, og derfor lastet ned alle, en etter en. Denne er vel den nyeste, så kanskje ikke kommet på lydbok ennå. Blir vel den første jeg leser;)