Søk i denne bloggen

søndag 28. september 2014

En smakebit på en søndag - Den andre historien av Tatiana De Rosnay

Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit kommer fra ei bok som jeg nylig har begynt på. Det er Den andre historien av Tatiana De Rosnay. Den har som jeg har sett ikke fått så mange gode anmeldelser. Så jeg er spent på hva jeg vil synes om boka.

Smakebiten kommer fra side 18.



Delphine kommer til lunsj eller te med datteren Gaia, som er tretten nå, den samme lille Gaia som var en del av livet hans i fem år, og han vet at de sitter på kjøkkenet til Emma og snakker om ham. Og de sier han forandret seg. Ja, <<alt dette>> har forandret ham. Og hvordan skulle <<alt dette>> ikke ha forandret ham?

4 kommentarer:

piaskulturkrok.com sa...

Hmm, denne smakebiten gjorde meg nysgjerrig. Har ikke lest noe av denne forfatteren, men av utseende er bøkene fristende, uten at jeg vet så mye mer om dem ... Er spent hva du synes om denne boka når du er ferdig med den :)
Ønsker deg en glad dag :)

Monika sa...

Tatiana de Rosnay har jag funderingar på att läsa. Tack för smakebiten!

Helena sa...

Tror inte att det här är en bok för mig, men tack för smakbiten:)

astridterese sa...

Jeg har boken her, så den skal nok leses :-) Men jeg er veldig spent på hva jeg vil synes om den.