Søk i denne bloggen

tirsdag 21. oktober 2014

Bøker på vent - Stemmen eller støyen og på Sporet av Familien


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla eller flere bøker av ulike forfattere som du også har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Jeg har egentlig kjøpestopp. Men det gjeldt helt fram til jeg fant bøker om min store lidenskap (utenom bøker) slektsgranskning og Norge `s mest spennende personer etter min mening.  ( Prinesse Martha Louise og Elisabeth Nordeng)<3. Bøkene jeg har på vent er Stemmen eller støyen av Elisabeth Nordeng og Prinesse Martha Louise og På sporet av Familien av Liv Marit Haakenstad.




1 kommentar:

Beathe sa...

Spennende bøker du har på vent i dag, Rita. Kos deg med bøkene når du kommer så langt.