Søk i denne bloggen

tirsdag 14. oktober 2014

Boken på vent - Bokhandelen på Broadway av Deborah Meyler


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla eller flere bøker av ulike forfattere som du også har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Det er ei stund siden jeg har vært med på denne utfordringen. Men no er det tide på å være med igjen:).

Boka jeg har på vent i dag er Bokhandelen på Broadway av Deborah Meyler. Jeg klarer ikke å motstå bøker som handler om bøker og bokhandler;). Så derfor ble denne boka en must. Har flere bøker på vent, men håper at jeg kan lese denne snart:)


3 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Elsker også bøker som handler om bøker og bokhandlere....de er jo så ofte veldig koselige...hvis ikke de er det, så får man alltid noen lese tips på leseveien, og det er ikke dumt det heller:) Kos deg med boka! Ha en fin kveld!:)

Lenes blogg sa...

Denne står på vent i min bokhylle også. ser frem til å lese den snart

Mellom Bokstablene sa...

Du er ikke alene om å trekkes mot bøker om bøker og bokhandlere. Du er en av de utvalgte som skjønner det helt spesielle magien som bøker har. Vi er spesielle og heldige :)

Kos deg med boken - og jeg er spent på hva du vil synes om den