Søk i denne bloggen

torsdag 1. januar 2015

De beste bøkene i 2014

Selv om jeg ikke har skrevet en bokomtale på år og dag så har jeg iallefall koset meg med flere bøker. Jeg fikk lest 85 bøker i år og det er jeg fornøyd med det siden jeg ikke har priotert lesing veldig høyt i perioder.


Her er en liten kavelkade over bøker jeg har likt best i år:




Cappelen Damn har laget en reklame video for denne boka. Se her.



Se artikler og tv innslag her og her

Boktrailer for boka her.



Se Lucinda Riley snakke om boka her.



Se forfatteren prate om boka her.


Schibsted forlag har laget reklamevideo for denne boka. Se den her



Det er skrevet om flere artikler om den ubeskrivelig og uvirkelig, men fantastiske helbredelsen. Se her og her.



1 kommentar:

Tine sa...

Godt nyttår! Fint lite knippe med favoritter du har. Jeg har lest 5 av de bøkene og en av dem likte jeg ikke i det hele tatt. Artig at vi kan tenke så forskjellig. Ønsker deg et fint nytt lese-år!