Søk i denne bloggen

tirsdag 31. mars 2015

Boken på Vent - Påskelektyre 2015


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhjerte som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla eller flere bøker av ulike forfattere som du også har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

I dag skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort, nemlig å ta eget bilde av påskelektyren. Ingen påskekrim her i gården. To romaner (En himmel av brev og Alt lyset vi ikke ser) og to lokalhistorisk bøker ( biografi om en maler fra naboøya hvor jeg kommer fra og Eventyr og sagn fra hjemfylket mitt Sogn og Fjordane).

 Krim leser jeg sjelden. Men det er bedre enn før for da leste jeg ingenting. Men har lest litt krim før påskeferien.

1 kommentar:

Beathe sa...

Åh,jeg likte både "En himmel av brev" og "Alt lyset du ikke ser", så jeg er veldig spent på hvordan de slår an hos deg, så gi meg gjerne en lyd når du har lest de, Rita! Håper du får en fin påske og at du koser deg masse :-)

Beathe ( Beathes bokhjerte)