Søk i denne bloggen

søndag 1. mai 2016

En smakebit på søndag - En vakker dag av Colleen Hoover


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter lager man en link til blogginnlegget ditt på hennes side og vi kan se hverandre sine smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Har ikke vært med på denne smakebiten på månedsvis og har bare deltatt innimellom. Men i dag føler jeg noen ord fra boka jeg leser. Det er En vakker dag av Colleen Hoover. Jeg kan på hånden med hjertet si at jeg elsker denne boka<3 . Den handler mye om musikk og døvhet. Den handler faktisk så mye om musikk at det finnes egen spilleliste til den. Den finnes her. Jeg er ikke en kjempestor musikkfan, men synest musikk kan være fint å høre på innimellom. Selv om jeg ikke er superinteressert i musikk så kan jeg faktisk skjønne magien med musikk når jeg leser den<3. Men blir også fascinert av det å brenne for noe og unikt vennskap<3.

Dagens smakebit kommer fra side 99.

Jeg tenker aldri noe særlig over hva jeg skriver, for det har aldri falt meg inn at noen andre skal lese det, og da betyr ikke meningen bak ordene noe. Men nå ser jeg at det faktum at jeg ikke tenker over dem, muligens er et bevis på at de virkelige gjenspeiler hva jeg føler. For meg er tekster vanskeligere å skrive når du må finne opp følelsene bak dem. Når de ikke er ektefølte, krever de en masse tankearbeid

11 kommentarer:

Monika sa...

Kan inte annat än hålla med "jaget", om orden är äkta så kommer de av sig självt.

Evelina Nilsson sa...

Kul att det finns en spellista till! Hoover har jag hört en del om, men aldrig läst något av henne. Tack för smakebiten!

Eva Trillian sa...

Tack för smakbiten. Den här hade jag inte hört talas om!

Boklysten sa...

Tack för smakbiten!

Lion´s Library sa...

Ser ut att vara en väldigt fin bok :)

astridterese sa...

Ja, det høres i grunnen riktig ut :-) Ha en fin søndag, Rita Oline!

Mrs Calloway sa...

låter intressant! tack för smakebiten!

Lena sa...

Tack för smakbiten. Har aldrig läst något av Colleen Hoover, men hört mycket bra om hennes böcker.

Boktjuven Ingerun sa...

Så sant som det är sagt, även om äkta känslor kanske kan bli lite mindre tydliga för läsaren att förstå. :)

Lottens Bokblogg sa...

Tack för smakbiten, den boken kände jag inte till tidigare.

Bokdamen sa...

Verkar vara en fin bok! Tack för smakbiten!